REFERENCJE

Podziel się z nami swoją opinią:

6 odpowiedzi

  1. Nie wiem na ile moje podejście należy do typowych, ale miałam poważne trudności z motywacją do ćwiczeń. Niezliczoną ilość razy obiecywałam sobie, że teraz to już na 100 % będę systematyczna bo bardzo mi zależy. Niestety, rzeczywistość mnie przerastała odnosiłam porażkę na polu motywacji i związanej z nią systematyczności. Postanowiłam, nareszcie! skorzystać z usług Trenera personalnego jako sposobu na realizacje moich celów. Podjęłam współpracę z trenerem Michałem na rok, co wydawało mi się mieć sens w kontekście wspólnie ustalonych celów: poprawy kondycji, kontroli wagi, zdrowej diety, utrwalenia wzorców zdrowotnych, ale przede wszystkim, w co niespecjalnie wierzyłam, WYTRWAŁOŚCI. Muszę szczerze wyznać, że nie wyobrażam sobie innej dla siebie drogi niż spotkania z Michałem dwa razy w tygodniu. Droga, którą pomógł mi przebyć naprawdę mnie zadziwiła. Zawsze kiedy mój demotywacyjny głos podpowiadał mi przeróżne wykręty fakt, że mam umówiony trening pokonywał moją niechęć. Dla mnie ogromne znaczenia ma to z kim współpracuję i Michał jest Osobą dla, której chciało mi się postarać i wywiązać z ustaleń – nie chciałam zawieść. Wcześniej na różnych ćwiczeniach trudnością była każda minuta, z Michałem godzina, choć wymagająca, mijała mi szybko i przyjemnie, wow! nigdy tego nie miałam! Niesłychanie dla mnie istotne było także to, że Trener uważnie śledził każde wykonywane ćwiczenie nie było szansy na jakieś błędne wykony, co za ulga. Kiedyś robiłam sobie ćwiczenia bez żadnej poprawności, a teraz dostałam ogrom wiedzy na ten temat. Bardzo sobie ceniłam, także, elastyczność Michała w uwzględnianiu stanu mojego organizmu w danym dniu, to pozwala kobiecie czuć się ważną i zaopiekowaną. Dodatkowo bardzo skorzystałam z wiedzy Trenera na temat diety. Michał daje komfort – ułatwia koordynację tematów ćwiczeń i diety tak żeby wszystko zadziałało, tak jak się tego spodziewamy. Reasumując: po roku współpracy zyskałam: poprawę kondycji i wagi, a co najważniejsze stanu zdrowia. Wiedzę, którą sobie zabrałam i wykorzystuje w samodzielnych treningach. To co dla mnie nie do przecenienia WIARĘ, że mogę być systematyczna i sobie poradzę! Natomiast to co chcę podkreślić: w wyjątkowy sposób spędziłam ten Czas ze świetną Osobą, która w mojej ocenie ma kompetencje, predyspozycje do wzywania ludzi do walki o siebie i działania, ale też ogrom życzliwości do tego, co dla podopiecznego staje się życiowo ważne!!! Ja wygrałam siebie z Michałem 🙂 dlatego polecam najserdeczniej! Wielkie dzięki Trenerze!!! Powalczcie z Michałem o Siebie!

    Monika

  2. Michał to trener bardzo kompetentny, który indywidualnie podchodzi do każdego klienta, jest uważny na jego potrzeby, wątpliwości i chwilę słabości. To co bardzo ważne to przy każdym spotkaniu dopytuje o samopoczucie i poziom energii, dostosowując w ten sposób trening do możliwości. Treningi przebiegają zawsze w miłej atmosferze, wzbudzającej motywację i zaufanie, a przede wszystkim stają się łatwiejszą drogą do realizacji obranego celu.

  3. Profesjonalne podejście do tematu, ćwiczę kilka lat, lecz Michał, pokazał mi nieco inne podejście do treningu. Rozpisał mi trening, po którym zrobiłem kolejny progres i nie było nudy. Polecam tego trenera, ma dużą wiedzę, doświadczenie i kwalifikację.

  4. Polecam i podpisuję się obiema rękami pod osobą trenera Michała. Ogromna wiedza merytoryczna i chęć dzielenia się nią. Potrafi zmotywować do działania i wytłumaczyć wszelkie tajniki dobrego treningu. Jeżeli ktoś potrzebuje pozytywnego „kopa” do działania i zmiany sylwetki o samopoczucia to Michał poprowadzi idealnie!!!!!

  5. Po operacji kolana (transpozycja guzowatości kości piszczeli) i trudnym okresie rehabilitacji Michał Koperek skutecznie przejął kontrolę nad moim powrotem do formy. Treningi personalne z nim przyniosły zamierzone efekty, a jego wiedza i rady nt. diety i ćwiczeń zostały mi w pamięci do dziś.
    Polecam serdecznie!

  6. Współpracowałem z Michałem online.
    Plan żywieniowy, który ułożył Michał bardzo mi pasuje, uwzględnił znaczą większość moich próśb i preferencji smakowych. Fajnie można wymieniać część produktów i nawet większość posiłków kolejnością.
    Plan treningowy nie tylko świetnie rozpisany w tabelkach, ale także zawarte ponad 5 stron wskazówek jak prowadzić zapiski planu, jak czytać i realizować sam plan 🙂 Polecam z czystym sumieniem!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *